De Matchgroep bestaat uit een aantal oude rotten en jonge honden uit het bedrijfsleven, die zich op vrijwillige basis inzetten. ‘Oude rotten’ zijn seniormedewerkers en directeuren met een groot netwerk. ‘Jonge honden’ zijn over het algemeen jongere mensen uit het bedrijfsleven. De Matchgroep stimuleert het Zutphense bedrijfsleven om Maatschappelijk Betrokken Ondernemen in de praktijk te brengen. De Matchgroepleden zijn verbonden met regionale serviceclubs. Ze dagen ook vele andere lokale bedrijven uit om bij te dragen aan de realisatie van succesvolle matches.

Wat doet de Matchgroep precies?

Aanvragen van stichtingen, verenigingen en buurtgroepen worden besproken tijdens een Matchgroepoverleg. Na acceptatie gaan één jonge hond en één oude rot aan de slag om een antwoord te vinden op de vraag. Als dit gelukt is noemen we dit een gerealiseerde match.

De Matchgroep komt in 2018 zes keer bij elkaar op de volgende data (wordt later ingevuld):

Matchgroep vergaderdata

 

Matchgroepleden per 1-1-2018:

Peter Meulenbroek, voorzitter HollandsPracht

Jos Addink, Addink Transport

Sander Vriezekolk, Baderie Kraus

Remco Feith, Binnenstadsmanagement Zutphen

Marion Plagman, Ten Hag Makelaars

Claasje Reijers, Bureau C.A.T.E.R.

Tjalling Ypma, Alliander

Roderik de Wilde, DWR Notarissen

Corien Westemeijer, Woonbedrijf Ieder1

Jan Bijvank, Weevers Media

Marijn Smit, Driekant

Annette Zwaaij, Sutfene

Maarten Jan Kempe, De Uitdagende Schakel

Armijn van Roon, Zutphense Uitdaging